POLITYKA PRYWATNOŚCI
Realizując obowiązek z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) (dalej: „RODO”) informujemy, że:
1. Realizacja zawieranych umów wiąże się z koniecznością przetwarzania przez nas szeregu danych osobowych naszych klientów. Administratorem tych danych osobowych jest: Turka Premium Park sp. z o. o. , adres: ul. Misjonarska 20A/26, 20-107 Lublin, KRS: 0000848984, NIP: 5252828126, REGON: 386470548, adres poczty elektronicznej: biuro@turkapremiumpark.pl. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, kontakt z nami możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: biuro@turkapremiumpark.pl. Zakres przetwarzanych przez nas danych osobowych, co do zasady, obejmuje jedynie dane niezbędne do zawarcia stosownych umów i ich realizacji (np. imiona, nazwiska, nr PESEL, nr dokumentu tożsamości adresy zamieszkania, nr telefonu, adres e- mail, nr rachunków bankowych).
2. Dane osobowe pozyskujemy bezpośrednio od osób, których dane dotyczą, tj. od naszych klientów.
3. Przestrzegamy zasady gromadzenia i przetwarzania wyłącznie takich danych osobowych, które są niezbędne do realizacji celów, w których będą one przetwarzane. Przy planowaniu nowych projektów i działań wymagających przetwarzania danych osobowych, będziemy dokonywali dokładnej analizy, jakich danych potrzebujemy do ich realizacji.
4. Dane osobowe naszych klientów przetwarzane są w celu:
− umożliwienia zawarcia stosownych umów i ich realizacji,
− wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na nas, a wynikających np. z przepisów podatkowych, przepisów o rachunkowości, czy przepisów ustawy o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego,
− przekazywania danych, za zgodą naszych klientów, do generalnego wykonawcy inwestycji, w celu realizacji procesu wprowadzania zmian lokatorskich, czy też zarządcy nieruchomości wspólnej,
− realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów, takich jak np.: kontakt z klientami, w tym prowadzenie wewnętrznych rejestrów klientów do celów kontaktowych; marketing własnych produktów i usług; przekazywanie informacji handlowych; dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej,
− promocji oferty Administratora,
− działań analitycznych i statystycznych,
Przetwarzanie danych osobowych w powyższych celach ma więc podstawę prawną w przepisach art. 6 ust. 1 lit. a), b), c) i f) RODO
5. Dostęp do danych osobowych naszych klientów mają przede wszystkim nasi upoważnieni pracownicy. Ponadto, dostęp, w ściśle określonym zakresie, będą mogły mieć podmioty z którymi współpracujemy przy realizacji celów przetwarzania danych, o których mowa w pkt. 6). Będą to podmioty, którym zlecamy realizację konkretnych usług (np. usługi prawnicze; usługi utrzymania infrastruktury IT, serwisu sprzętu komputerowego i oprogramowania; usługi hostingu) i w tym celu powierzamy przetwarzanie danych osobowych.
6. Dane osobowe nie będą przekazywane do żadnego państwa trzeciego (tj. państwa poza Europejskim Obszarem Gospodarczym) lub organizacji międzynarodowej.
7. Dane osobowe naszych klientów będą przetwarzane wyłącznie w zakresie i przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane. Dane osobowe przetwarzamy przez czas obowiązywania umowy zawartej z klientem, a także po jej zakończeniu w celach:
− dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy;
− wykonania obowiązków, w tym obowiązków archiwizowania danych, wynikających z przepisów prawa, a w szczególności z przepisów prawa podatkowego lub przepisów o rachunkowości;
− zapobiegania nadużyciom i oszustwom;
− statystycznych.
Dane osobowe przetwarzane w związku z realizacja zawartych umów będą przechowywane przez okresy przedawnienia roszczeń, określone w przepisach prawa (najczęściej będzie to okres 10 lat od dnia zakończenia umowy). W przypadku marketingu własnych produktów lub usług bądź przekazywania informacji handlowych dane osobowe będą przetwarzane w okresie obowiązywania wiążącej nas umowy lub do momentu wniesienia ważnego sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.
8. Mają Państwo prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (o ile jest to możliwe w świetle przepisów prawa) oraz prawo do przenoszenia danych.
9. Jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, mają Państwo prawo cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Nie będzie to jednak miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10. Mają Państwo również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa).
11. Podanie nam danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale jest warunkiem zawarcia umowy. Niekiedy jednak przepisy prawa będą wymagały podania nam określonych danych osobowych, np. ze względów rachunkowych lub podatkowych.
12. Państwa dane osobowe nie będą przez nas przetwarzane w sposób, który skutkowałby zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. Oznacza to, że nie wykorzystujemy systemów informatycznych, które gromadziłyby informacje na temat naszych klientów i jednocześnie samodzielnie, automatycznie, podejmowałyby decyzje, które mogłyby wywołać wobec naszych klientów skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływać.